Agility i Sundsvall



Jag var och tävlade agility i Sundsvall lördags och söndags, och hade ju hoppats på minst en pinne under de 4 loppen. Tyvärr hade Trollet lämnat slalomingångarna och farten hemma, och jag sabbade en del genom att göra dåliga byten.

Lördag:
Hoppklass 2 - disk.
Agilityklass 2 - 8,?? fel, placering 9 av 18. Jag råkade sabba allt genom att vara lite långsam i ett framförbyte, vilket ledde till en vägran..

Söndag:
Hoppklass 2 - 6,?? fel, placering 6 av 19. Vägran på slalomingång, och så tidsfel då..
Agilityklass 2 - Disk. Varför det blev en disk vet jag inte, men jäklar vad bra det var! Enda loppet med lite fart..

Just nu sitter vi på en camping i Östersund och har precis varit på middag hos mammas faster. På dagen la jag ett spår till både Lazer och Trollet. Lazers spår gick lite sisådär. Av någon anledning var han jätte okoncentrerad.. Trollet fick ett jättekort spår utan liggtid, men det gick kanon.

Om ett tag ska vi åka till något berg med jättefin utsikt och ta en sväng med hundarna..

Kommentarer
Postat av: Emma

synd att det inte blev nån pinne :/ men det tar ni nästa gång! vi ses på ett par dagar! :D

2009-07-29 @ 17:55:00
URL: http://emki.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0