Sommarplaner

Nu är det inte många veckor kvar i skolan. Förra veckan hade vi sista bildlektionen, imorgon har vi sista mattelektionen och på onsdag har vi sista samhällskunskapslektionen. Det innebär att jag kommer vara helt ledig på onsdagar, och bara gå 2 timmar på torsdagar. SKÖNT!

I sommar ska jag ju jobba 8 veckor hos Veronica på Rex Ventors kennel. Veckan efter drar jag på Putte i Parken med Elin. Förutom det ska jag verkligen ta tag i hundträningen, och med tanke på att nästa agilitytävling är den 2 augusti så ska jag och Trollet köra hårt!

Lite träningsplaner för sommaren:
Trollet:
- Lära in running contacts
- Lära om slalomet enligt Susan Garretts 2x2
- Få lite koll på Greg Derretts handligsystem

Lazer:
- Maaaaassor med miljö/socialträning
- Börja träna in momenten i lydnaden
- Komma igång och spåra

Nu får jag bara hoppas på att jag hinner allt, phu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0