Fredagsmys

Alla mina vänner har tydligen dragit ut på krogen utan att ens fråga om jag vill följa med, härligt med så snälla vänner! Hur som helst ligger jag och vovvarna nerbäddade i soffan och har precis sett på idol. Har lite fredagsmys, eller ja, så mycket fredagsmys man kan ha bland alla flyttkartonger. Mer eller mindre allt är nerpackat nu så det ekar lite här i lägenheten. I onsdags började dom lägga golvet i den nya lägenheten så nu flyttar vi när som helst! Blir lite irriterad över att Huge inte kan ge ett konkret datum jag får flytta in med tanke på adressändring osv.

Idag har vi varit hos vetrinären. Trollet fick sin årliga vaccination och Lazer fick sin 1års spruta och första rabiesvaccinationssrutan. Om en månad åker vi och tar nästa spruta och sen får vi hoppas att vi får ett okej blodprov så vi kan åka till världsutställningen i Danmark i sommar.

Liggmarkeringarna går bättre än förväntat! Lazer har verkligen kopplat pinne=ligg och han lägger sig jättebra med pinnen mellan frambenen. Imorgon ska vi prova på gräs och om det går bra så ska vi börja försvåra lite. Kanske man ska få arslet ur vagnen och åka till Lida och spåra lite på söndag nu när man ändå är igång.

Kommentarer
Postat av: Sandra & Keep

Najs med fredasmys, vi ligger på samma nivå här:-)



Om du vill ha spår sällskap på söndag e det bara att höra av sig, behöver ta tag i Keeps spårande. Även om jag tycker att det är grymt tråkigt:-P

2009-11-07 @ 02:24:53
URL: http://www.keepiteasy.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0