Irriterad



För några veckor sedan kom resultatet från Eskilstuna utställningen in på hunddata. Dock stod inte certet med utan bara ett ck, jag mailade till utställningsansvarig och fick svaret "om du läser på fin kritiklapp ser du att du bara har fått ett ck och inget cert". Jag förklarar för henne att det var krångel när jag skulle få mitt cert eftersom domaren glömde bort att ge mig det och jag fick gå tillbaka och be om det. Hon jag mailade med svarade att hon skulle prata med ringsekriteraren. Detta var alltså för några veckor sedan och jag har fortfarande inte hört något.

Idag upptäckte jag att även resultatet från Nynäshamn har kommit in, och vad står det där? Jo ck men inget cert såklart. Suck, vad trött jag blir! Där var det ju inte ens något strul och jag fick ju certrosett och certlapp utan att behöva gå och be om det. Nu är det bara att börja tjata på dom också..


Kommentarer
Postat av: Malin

Hm, märkligt... Men du är inte den enda som har haft problem med Hunddata, tyvärr.



Grattis till Lazer i efterskott! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0