Sjuuuk

Nässpray, hostmedicin och alvedon är mina tre bästa vänner just nu.

Redan i torsdags började jag känna mig lite hängig och febrig, på fredagen hade jag blivit ordentligt förkyld men kände mig bättre och bättre och i söndags så var jag bara lite hostig, men en hel dags utställning med lite konstig väder gjorde att det vände. Nu tror jag att jag har årets förkylning och är helt utslagen. Väldigt kul med tanke på att skolan börjar imorgon..

Lazer är i alla fall snäll, han ligger på mig i soffan och sover. Jag får lära honom att hämta saker och rasta sig själv så jag slipper resa på mig haha..


Kommentarer
Postat av: Yvonne

Tack så mycket!

Grattis själv till dig och snyggingen!

Krya på dig.

/ Yvonne

2009-08-25 @ 23:12:28
URL: http://workingflames.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0