Ett skämt som har blivit verklighet

Jag sa till mamma på skoj att vi skulle upp till norrland och tävla på "mitt i norrland" tävlingen, nu när mamma har skaffar husvagn. Vi kunde ju samtidigt ta en sväng förbi släktingarna i Lycksele och sen fortsätta till Boden och U-SM, och tro det eller ej men idag skickade jag iväg min anmälan. Dock blev det inte alla 4 dagar utan endast lördag och söndag, men det gör inget. Det är inte heller bestämt om vi fortsätter till Boden sen eller om vi åker hem. Jag och mamma ska prata om det i helgen. 

18onde juli smäller det, då åker vi upp till Lycksele för att hälsa på släktingar och så ska mamma och lillebror gå på motorveckan. På fredagen åker vi ner till Sundsvall och tävlar lördag och söndag, och sen får vi se om det blir att åka tillbaka till Lycksele och vara där i några dagar för att sedan åka upp till Boden.


Skönt att komma bort från Stockholm. Jag ska fota och njuta som bara den. Fast jag tror att jag kommer tröttna efter några dagar om jag ska vara ärlig..


Kommentarer
Postat av: Sandra & Keep

Nej kul vad kul! Kolla med Anna de skulle ju vara i Åre veckan innan U-Sm du kanske kan lifta med dom om inte din mamma åker med hela vägen;-) Hihi jo det kanske skulle vara bra, säg till när du haft råd att skaffa en bitstock så kan vi prova min senaste tränings idée, om du vågar;-)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0