Lite bilder


Frösön


I bilen på väg mot Arvidsjaur


Mitt på vägen sprang en ren




Om ett tag ska vi åka här ifrån Arvidsjaur och fortsätta mot Boden. Nästan 14 mil är det kvar innan vi har nått vårat mål. Hundarna har verligen börjat tröttna på att åka bil, och är riktigt griniga mot varandra. Jag tror det blir skönt för både hundarna och stackars mamma som har fått köra hela tiden att ta det lite lugnt i några dagar.

Har tänkt på att 85% av alla norrlänningar bär foppatofflor. Det spelar ingen roll vad de har för klädsel, foppatofflor verkar funka i alla lägen..

Kommentarer
Postat av: Emma

åhh nu är ni snart i boden!!! ska bli kul att träffa er igen! Men jag kommer bara på söndan! :/ foppatofflerna ja, ALLA har sånna... alla utom jag! hehe du får gärna mejla ditt nr, vet inte om jag har det...

2009-07-30 @ 15:05:02
URL: http://emki.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0