Om 14 timmar börjar resan

Förut var det ju tänkt att jag skulle ha åkt med mamma till Lycksele redan förra veckan, men jag jobbade en vecka längre än vad jag trodde så 14:30 sätter jag och Lazer oss på tåget från Stockholm C för att börja våran resa norrut. I Sundsvall hämtar mamma upp oss och sedan beger vi oss mot tävlingsplatsen. Jag och Trollet tävlar lördag och söndag, och hoppas på att ta minst en pinne i alla fall. På söndag börjar vi våran resa uppåt i landet och på torsdag har vi planerat att landa i Boden.

Just nu försöker jag packa. Mamma har gett mig en alldeles för liten väska, och dessutom tvingat mig att ta med ett lakan och en handduk. Jag får inte ner en endaste sak av det jag ska ha med mig, eller jo.. Ett par strumpor kanske.

På valpfronten går det bara bra. Idag åkte de två första valparna, imorgon åker 3 till och under helgen ska Veronica leverera de sista fem. Både jag och lekfarbrorn Lazer kommer sakna de små skitarna. Tänk att dem redan är 8 veckor..

Aja, åter till packningen. Måste även ta en sista runda med Lazer i spöregnet innan jag kan lägga mig i sängen. Usch, vill inte.

Kommentarer
Postat av: Yvonne

Hej!

Ha det så trevligt på Norrlandsresan.

Hoppas att vi ses igen.

/ Yvonne Blaze Cibel

2009-07-26 @ 19:25:26
URL: http://www.workingflames.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0