SM drömmar och otursdag

I natt har Lazer varit jättejobbig. Först stökade han runt i vardagsrummet ett bra tag, sen kommer han och lägger sig på mig i sängen och fladdrar med några papper i ansiktet på mig. Efter lite ansträgningar fick jag upp ögonen och ser att det är U-SM papprerna han håller på med. Lazer har nog lite hemliga drömmar om SM.

Dagen har nog varit den sämsta på länge. Den börjar med att jag försover mig en timme. Jag tror att det är mycket finare väder än vad det var, vilket resulterar i att jag sätter på mig klänning och får frysa resten av dagen. Jag har känt mig sjuk och trött hela dagen, och lyckas avsluta denna dag med att tappa bort mitt busskort. Är på sånt jäkla dåligt humör nu.. Dessutom hittar jag inte laddarna till någon av mina kameror så jag kan lägg upp lite bilder här.. Grr...

Kommentarer
Postat av: Martina

Hej Angelika...det är jag tjejen på pendeln :p Gud förlåt för att jag aldrig presenterade mig snacka om pinsamt. Heter Martina :D Tyckte verkligen att de va jättekul att träffa Lazer igen även om inte han verkade lika glad åt de hahaha :P



Ha de bra!

2009-07-14 @ 17:35:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0