Sista dagen

När jag kom hem till mamma igår för att hämta Lazer hade två herrar haft fest. Lazer hade tagit papperssamlingen och gjort konfetti av den, medan Trollet hade röjt ner alla saker i fönstret, vilket resulterade i 2 trasiga blomkrukor och en trasig ljusstake. Detta trots att de hade varit ute och rejsat på gräsmattan i 4 timmar utöver promenaderna och att de bara hade varit ensamma i en timme..

Idag har det varit valpledigt, det var nämligen sista dagen i skolan. Vi fixade det sista inför avslutningen imorgon. Jag hoppas verkligen att vi får betygen i de avslutade kurserna imorgon för så bra som det har gått det här året har det aldrig gått för mig i skolan. Jag är riktigt förväntansfull haha!

Jag och Lazer tränar vidare.. Nu har vi kört fast med klossen igen. Läggandena och ställandena funkar skitbra, och har börjat träna lite smått med dem under gång. Baklängesmarsch funkar utan problem det med och vi har börjat fila på positionen. Jag måste ta mig i kragen och börja träna in apporten. JAG hatar ju apporten efter allt tragglande med Trollet så det blir lätt att man hoppar över den.. Även nosduttarna måste börja tränas ordentligt! Ja massor med saker ska tränas..

Kommentarer
Postat av: Sandra & Keep

Hojta till om du vill ha hjälp med klossen, så kan vi snacka ihop oss om en dag som fungerar för båda att träna ett pass tillsammans på. Kul att det känts bra med skolan i år:-)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0