Trött valp

Idag var det meningen att jag skulle jobba, men Veronicas dotter hade blivit sjuk så hon var hemma idag. Jag åkte ändå dit och gick ut med hundarna på en långpromenad. Folk tittade ju inte lite när man kom gåendes med en holländare och 3 ridgeback haha.. Lazer passade på att bada på promenaden, först tog han ett dopp i en lerpöl och sen i en bäck. Tur att det inte var tvärt om.

På bussen hem gick en hel skolklass på. Lazer gick från person till person för att bli klappad. Om ungarna inte klappade honom hoppade han upp i deras knä.

Efter det åkte vi på klubben och träffade Anna. Lazer fick spåra för första gången och det gick super! Jag la två väldigt lätta spår och Lazer verkade tycka att det var hur kul som helst. Anna berättade hur vi skulle fortsätta träna vidare så nu har jag verkligen ingen ursäkt att inte komma igång på riktigt.

Klockan 5 var det styrelsemöte, men det var bara jag, Anna och Lina som var där så det blev väl inte så mycket av det.. Lina var snäll och följde oss en bra bit på vägen hem och Lazer fick leka med Rasa och Hessie, så nu är han VÄLDIGT trött. Stackarn ligger nerbäddad i soffan och har inte rört sig sen vi kom hem haha.

Imorgon är det tänkt att jag åker till Handen och tar ut tjejerna på en promenix igen, för att sedan möta upp Sandra i Visättra klockan två för lite träning. Efter det ska jag hem och tvätta och packa inför Avesta, och sen åka hem till mamma för att sova där. I övermorgon smäller det. Det ska bli så himla kul att träffa alla Freak Le Chicsare :)

Kommentarer
Postat av: Emma m randiga

hahaha, har han lärt sig öppna dörrar den saten?? :D asg!



Ska bli superkul att se er imorgon! Ha det bäst och packa ner regnkläder... :/



Kram

2009-06-11 @ 09:26:41
URL: http://www.freaklechics.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0