Helgen

Hmm.. undrar om det är mina eller mammas färginställningar på datorn som är fel? Bilderna i förra inlägget har helt normala färger på min dator, medan de är helt gröna på mammas..

Hur som helst så var jag och Lazer hos Sanna och kollade på melodifestivalen igår. Resten av helgen har spenderats hos mamma. Trollet och Lazer har verkligen funnit varandra och har busat runt enda sen i fredags. Båda var ruskigt trötta idag, vilket gjorde att de rök ihop ordentligt på kvällspromenaden.

Jag åkte även iväg och köpte en sele till Lazer i går, vilket gör att han drar mycket mindre nu. Skönt!

Jaa.. så mycket mer än så har väl inte hänt. Nu ska vi fortsätta att kolla på tv, får se om jag lyckas släpa med Lazer på en sista promenad senare..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0