Dagens i-landsproblem

Eftersom jag skulle vilja gå en spår eller sökkurs, och även lite andra kurser har jag kollat runt lite på brukshundsklubbarna i närheten. Det har stått mellan Botkyrka BK och Stockholm Södra BK. Idag bestämde jag mig för att kolla upp hur lång tid det verkligen skiljer mellan olika klubbar.

Botkyrka BK
Stockholm Södra BK
SBK Sthlmsavd
Lidingö BK
Väsby BK
Vällingby BK
Nacka BK
Waxholms BK
Danderyd-Täby BK
Mälarö BK
Öseråkers BK

34 min
41 min
45 min
53 min
56 min
59 min
1h 1min
1h 15 min
1h 16 min
1h 25 min
1h 42 min


Resultatet blev som jag trodde, att Botkyrka och SSBK ligger närmast. SSBK är ju ganksa krångligt att ta sig till eftersom bussarna dit går så sällan, men jag tycker att det verkar som det är mer kurser där än på Botkyrka. Just nu känns dock Sthlmsavd mer lockande eftersom det bara skiljer 4 min och kommunikationerna dit är betydligt bättre. Hmm.. får fundera vidare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0