Alla goda ting är tre





Ja, ni vet ju vad man säger; alla goda ting är tre, och därför har denna lilla Leija fått flytta hem till oss. Inte skulle jag ha en ridgeback, och framförallt inte någon tik, men ibland blir det inte som man har tänkt sig. Leijas mamma stal mitt hjärta totalt och när Veronica ville att jag skulle samäga en tik kunde jag inte säga nej. Att dessutom ha varit med från valpens första andetag och sedan följt hela utvecklingen är häftigt!

Sedan är jag inte längre ensam om att tycka Lazer är världens bästa längre. Lilla L tycker han är världens coolaste och gör allt som han gör, hon söker stöd när något är lite läskigt och hon vill ligga nära och sova. Lazer är måttligt förtjust, men accepterar henne och låter henne ligga kvar när hon lägger sig bredvid honom och väldigt tålmodig när hon håller på att klättra och bita på honom. Att busa med henne är det dock inga problem med. Världens bästa Lazer, Leija kunde inte ha fått en bätte brorsa <3


Kommentarer
Postat av: Sandra & Keep

Nå vilken liten sötnos!:)

2010-12-29 @ 21:06:04
URL: http://www.keepiteasy.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0