Härlig morgon

Morgonen började klockan 4 för mig idag. Efter Lazer hade gjort några tappra försök i att gosa ihjäl mig för att jag skulle vakna hörde jag att brak från hallen. Synen var ju precis den man ville se klockan 4 en lördagsmorgon. Lazer var kalasdålig i magen och hade bajsat ner hela hallen, så det var bara att ställa sig och torka och skura för att sedan ta en sväng med den randiga.

Efter några timmars sömn var det samma sak igen, Lazer började buffa och flåsa på mig, och denna gången förstod jag ju vad han ville. Medan jag skyndade mig med att få på mig kläderna började Lazer kräkas, så det var bara att skynda sig och torka upp innan man sprang ut. Lazer kunde inte hålla sig längre än till trapphuset. Stackarn vad han skämdes. Han bara stod och skadade.

Nu har det varit lugnt i några timmar. Vi skulle egentligen iväg på ringträning nu klockan 10, men vi hoppar det. Imorgon är det ju vinnarutställningen, men vi får se hur vi gör.


Kommentarer
Postat av: Martina, Rista & E'tsa

Stackars lilla Lasse :( Krya på dig!

2010-06-12 @ 15:30:08
URL: http://wolverina.cybersite.se
Postat av: iDa

Ush, stackarn. Hoppas han mår bättre idag!

2010-06-13 @ 15:06:14
URL: http://spralleman.blogspot.com/
Postat av: Kennelmamman

Hej gumman! Vi vill bara önska vår kära Lasse o dig en trevlig midsommar! massa kramar från oss!

2010-06-24 @ 23:08:16
URL: http://www.freaklechics.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0