Egentid med mr Fluff


Idag stod agilityträning på schemat. Denna gång blev det Trollet som fick följa med, och oj vad lyckig han var! Ingen jobbig randig, bara jag och han. Jag njöt också. Odräglig utav bara fan har han blivit med gud så underbar han är!

Träningen gick sådär. Trollet var seg och okoncentrerad, vilket gjorde att jag tappade motivationen lite. Vi körde mycket på rakstäckan som vi hade byggt upp, och det gick fin fint, även om farten kunde ha varit bättre. Hindersuget är det inget fel på i alla fall! Nu taggar vi inför U-DM som är på torsdag.

Efter träningen kom jag på den geniala iden att cykla hem med Lazer från mamma. Med tanke på att Lazer knappt kan gå i koppel blev det ett riktigt äventyr med livet som insats. Turen gick dock bra, Lazer varvade mellan att tokdra och attackera framhjulet. Skam den som ger sig, hem kom vi i alla fall!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0